Ogłoszenia na VI Niedzielę Zwykłą | 16 lutego 2025 r.

16 lutego, 20252 MinutyW Ogłoszenia
  1. Dzisiaj nieszpory o godz. 1730.

Dziś także 3. niedziela miesiąca. Ofiara na tacę i w kopertach przeznaczone są na potrzeby inwestycyjne w naszej parafii. Rada parafialna oczekuje na zainteresowanych w salce katechetycznej od godz. 1700.

W GOK-u trwają Śpiskie Zwyki. Organizatorzy zapraszają już od godz. 1200.

  1. Kalendarz liturgiczny:

– piątek 22.02            – święto Katedry św. Piotra, apostoła

  1. Dzisiaj rozpoczynamy Nabożeństwo 40 – godzinne przed rozpoczęciem Wielkiego Postu – od sumy do Mszy św. wieczornej.
    Adorację poprowadzą:

– godz. 1300     – Róża Św. Anny i Zwiastowania NMP

– godz. 1400     – Róża MB Bolesnej i MB Gromnicznej

– godz. 1500     – Róża MB Wniebowziętej i Niepokalanie Poczętej

– godz. 1600     – Róża MB Różańcowej i MB Nieustającej Pomocy

– godz. 1700     – Róża MB Ludźmierskiej.

Bardzo prosimy, by o pełnej godzinie rozpoczynać adorację i prowadzić przez pól godziny, natomiast

później prosimy o modlitwę w ciszy.

W przyszłą niedzielę:

– godz. 1300     – Róża MB Częstochowskiej i MB Jaworzyńskiej

– godz. 1400     – Róża Ukoronowania NMP i MB Łaskawej

– godz. 1500     – Róża Św. Maksymiliana i Św. Barbary

– godz. 1600     – Schola

– godz. 1700     – Ministranci, lektorzy

  1. W środę na Mszę św. i adorację zapraszają Matki w Modlitwie, natomiast w piątek o godz. 1730 Nabożeństwo do Miłosierdzia Bożego.
  2. W miniony poniedziałek odbyło się spotkanie rodziców kandydatów do bierzmowania. Spora grupa uczestniczyła w różańcu, Mszy św. i konferencji. Natomiast wielu rodziców zapomniało, że ich dzieci przygotowują się do przyjęcia tego sakramentu. Następne spotkanie odbędzie się w piątek 14. marca. Bardzo prosimy o poważne potraktowanie tego obowiązku i szacunku również dla swoich dzieci.
  3. Zarząd Leśnej Wspólnoty Urbarialnej informuje, że w przyszłą niedzielę (23.02) o godz. 1400 w GOK-u odbędzie się ogólne zwyczajne zebranie udziałowców – bez względu na liczbę zebranych uczestników.